بهاربهار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهار زندگی ام

اولین مطلب وبلاگ.

1393/12/3 16:44
نویسنده : معصومه بندانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 3 اسفند 93.توی یه روز که هوا خیلی سرد شده واسه تو می نویسم.تویی که هنوز نمی دونم چه شکلی.

دیروز واسه ت این وبلاگ و درست کردم و بعد از اون با خاله اکرم بازار رفتیم و بعضی از وسایل ای که لازم داشتی و خریدم.و شب ام ساکت تو آماده کردم.می دونم که خیلی زوده ولی خوب من یه ذره عجله دارم.

امروز صبح نگرانت بودم.چون از صبح اصلا تکون نخوردی که خیالم از سلامتیت راحت باشه.مثل همیشه لم دادم و شروع کردم واسه ت شعر خوندن.بیدار شدی.خیالم راحت شد.

وقتی واسه ت شعر می خونم.موسیقی پخش می شه ورجه وورجه هات شروع می شه.

دیروز 35 هفته ات تموم شد عزیزکم.فکر کنم لازمه هر چه زود تر یه سر به دکتر بزنم.

برای دیدنت بی قرارم دختر خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)